Monday, September 15, 2008

Selamat Berpuasa & Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri yang akan bakal menjelang tiba...

Assalamualaikum... Selamat Berpuasa & Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri yang akan bakal menjelang tiba...

Sedih juga rasanya aku pada tahun ni sebab x dapat menyambut raya di kampung sendiri ni... isk isk isk... Apa boleh buat, beginilah nasib seorang perantau yang yang jauh daripada kampung.. ahahahha!!... Nak balik raya pun x cukup cuti sebab hanya boleh kira guna jari cuti raya ni... hehhe...

Apa2 pun, aku x kisah sebabnya aku nak juga merasa beraya di tempat org ni kan.. hehhe.. mungkin ini adalah sekali pertama seumur hidup aku untuk selamanya di dunia ni aku beraya di tempat orang...

Jadi, sebagai empunya laman blog ni, saya ucapkan Selamat Berpuasa & Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri yang akan bakal menjelang tiba...

wassalam...

No comments: